Svensk Markservice– Jonas Hallenbom
GDM tog en självklar roll som strategisk IT-partner.
Utmaning
När Svensk Markservice bytte ägare behövdes en ny IT-partner. Företaget, som ansvarar för utemiljöer åt offentliga och privata aktörer, behövde stöd i allt från drift till support. Intern IT var inte längre ett alternativ – GDM blev det självklara valet.Lösning
GDM tog helhetsansvar för drift, servrar, support och teknisk rådgivning. Lösningen anpassades efter verksamhetens behov – från hårdvaruinköp till användarstöd.
Svensk Markservice får hjälp både strategiskt och i det dagliga arbetet. Allt levereras med personlig service och hög tillgänglighet.
Resultatet
Samarbetet fungerar smidigt med god dialog och snabba svar från GDM.
Supporten får höga betyg – både från medarbetare och ledning.
Avstämningar sker löpande för att förbättra och utveckla samarbetet.
Det skapar trygghet i att ha en partner man kan lita på, varje dag säger Jonas Hallenbom.
Snabbhet, flexibilitet och personligt engagemang – därför valde vi GDM.
Sedan starten av samarbetet har GDM anpassat sina lösningar efter våra behov, istället för tvärtom. Det märks att de bryr sig, både om tekniken och människorna som använder den.
“Jag har många gånger blivit imponerad av GDMs snabbhet. De är flexibla och även proaktiva och kommer med egna idéer på vad som kan utvecklas. Vi kan helt enkelt inte få en mer prisvärd leverantör någon annanstans.”
Jonas Hallenbom
Svensk Markservice
Fakta om Svensk Markservice
Svensk Markservice är Sveriges ledande företag inom markskötsel. De sköter, utvecklar och anlägger utemiljöer på ett effektivt och kundnära sätt och hjälper såväl offentliga och privata fastighetsägare med deras utemiljöer – året om. Sedan 2018 är Svensk Markservice en del av koncernen Green Landscaping Group.
Fler kundcase
Kundcase
SCA – Magnus Bergman
Kundcase
CBG– Erik Bülow
Kundcase