Marcus Molin, Tjänsteägare Support
Om Marcus:
Marcus Molin är ansvarig för vårt erbjudande inom supporttjänster. Han har jobbat inom området i mer än 10 år, i början som supporttekniker och på senare år som operativ teamchef, leveransansvarig och tjänsteägare. Han har blicken framåt med fokus på utveckling av vår support som han ser som hjärtat i vår leverans.
– Det är våra supporttekniker som har mest användarkontakt med våra kunder och får vara behjälplig i olika vardagsproblem och finnas som stöd för slutanvändarna. Ett roligt och viktigt jobb som ger oss mycket kunskap om kundens verksamhet och som gör att vi inte bara löser problem i
vardagen utan även kan fånga upp förbättringsåtgärder och hitta bra
lösningar så kunden kan fokusera på sin kärnverksamhet.
Supporttjänster:
Erbjudandet Support innefattar både servicedesk och andra typer av
incident och ärendehantering.
Våra supporttekniker i kundteamen utgör den centrala kontaktpunkten (SPOC) i alla IT-frågor och ansvarar för att koordinera samtliga ärenden till drift, teknikförvaltning och systemutveckling, samt övriga externa och kundinterna IT-funktioner. När du kontaktar GDMs kundteam kan du
förvänta dig ett stort engagemang och ett personligt bemötande.
Behöver du ha support dagtid, kvällstid eller dygnet runt?
Vi är flexibla utifrån era behov.
Titta på filmen där Marcus berättar mer om våra kundteam, vårt support- erbjudande, hur kontakten med supporten har förändrats de senaste åren och hur utvecklingen för vårt erbjudande ser ut framåt.
Marcus Molin's TechAdemny webinar
Marcus Molin
Marcus Molin
Tjänsteägare Support
Supporttjänster
Marcus berättar om vårt supporterbjudande, om våra kundteam och hur utvecklingen för vårt erbjudande ser ut framåt. ...
Samtliga webinar hittar du på Play:
TechAdemy PlayVill du veta mer?
Vi hjälper dig hitta den bästa lösningen. Hör av dig till Marcus Molin så berättar han mer!