GDM har genomfört ett förvärv av McGarrett Advertising AB, ett strategiskt steg som
stödjer vårt erbjudande som Framtidens IT-partner och öppnar nya möjligheter för tillväxt och utveckling.
McGarrett Advertising AB är välkänt för sin expertis inom marknadsföring, kommunikation, digital kommunikation, varumärken, design, affärsutveckling och rådgivning. Med en imponerande kundbas, partners och en stark närvaro på marknaden stärker detta förvärv inte bara GDM:s marknadsföring och kommunikation utan ger också tillträde till nya marknadssegment.
”Vårt förvärv syftar inte bara till att utöka vårt erbjudande utan också till att stärka vårt varumärke och förbättra vår digitala kommunikation. Genom att integrera McGarretts expertis i GDM ser vi fram emot att effektivisera vår kommunikation och skapa mervärde för både våra kunder och oss själva.”
Säger Tommy Gustafsson, VD och grundare av GDM.
“Detta samarbete erbjuder en unik möjlighet att kombinera våra kunskaper för att leverera smarta och genomtänkta lösningar och tillväxtmöjligheter, vilket är en central del av vår strategi som Framtidens IT-partner. Genom att integrera digital kommunikation förstärker vi inte bara vårt varumärke utan positionerar oss också för att möta framtidens utmaningar. Detta partnerskap är en investering i en gemensam framtid där vi strävar efter att vara en ledande partner inom kundnära IT, och därmed erbjuda förbättrade möjligheter både för våra kunder och oss själva.”
Säger Jan Jutbo, VD och ägare av McGarrett Advertising AB.